Elwidu

Elwidu

piątek, 3 kwietnia 2015

Ażurowe jajo

Wymyśliłam sobie ażurowe jajka jako dekorację świąteczną. Wydawało mi się, że nic prostszego... dopóki nie przystąpiłam do realizacji. W sumie wykonanie jest proste, ale daj Boże cierpliwość! Jednak efekt moim zdaniem wart jest każdej chwili poświęconej tej dekoracji. 
Nie jestem mistrzynią zwijania, co widać. Okazało się, że wcale nie jest łatwo równo zwinąć kilkadziesiąt pasków papieru. No cóż, pewnie trening czyni mistrza, ale chyba nie wystarczy mi cierpliwości w drodze do mistrzostwa. 

Jeśli podoba Wam się taka dekoracja i macie trochę wolnego czasu - zapraszam do roboty ;)

Potrzebujemy: kawałek styropianu, szablon jajka, szpilki, paski papieru w wybranym kolorze, klej, duuużo cierpliwości ;)
 
Wycinamy jajko, kładziemy na styropianie i na obrzeżu wbijamy szpilki. 
 O szpilki opieramy długi pasek papieru, sklejamy jego brzegi. 



I teraz zaczyna się zabawa: kilkucentymetrowe paski papieru zwijamy w sprężynkę, lekko rozwijamy - zależy jaki skręt chcemy mieć i przyklejamy - najpierw do zewnętrznego paska, potem do tych w środku. I mamy jajo!





A jakie dekoracje Wy macie na te Święta?

Pozdrawiam jajecznie - Elwidu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz