Elwidu

Elwidu

sobota, 28 marca 2015

Ażurowo...

Czy już mówiłam, że jak się do czegoś przypnę, to na amen? Kolejna rzecz z moim ulubionym wzorem... Szal-komin dla mnie. Tosia ma taki sam ;) nawet w takim samym kolorze...

Ponieważ szara chusta z jednego z ostatnich postów cieszyła się sporym powodzeniem, znalazłam jej nowy dom. Mam w planach kilka następnych chust, aby te dziewczyny, które chciały ją, dostały podobną lub mniej podobną ;) Obecnie mam na drutach bordową - w pięknym, głębokim kolorze, jednym z moich ulubionych.
Wiem, kolor na zdjęciu nijak ma się do głębokiego, pięknego bordo, ale wierzcie mi na słowo - w rzeczywistości jest to głębokie, piękne bordo...

 Chcę Wam jeszcze pokazać jaką zdolną pracownicę mam (hej, Sylwia!). Kompozycja wiosenno - wielkanocna jest prosta, ale wygląda świetnie, w rzeczywistości lepiej niż na zdjęciu. A ławeczka pamięta czasy, gdy Kubuś był malutki i Pan Mąż zrobił ją, żebym miała na czym siedzieć, gdy Synek bawił się w piaskownicy... Ech, dawno to było...

A jakie są Wasze dekoracje świąteczne?

Pozdrawiam wiosennie - Elwidu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz