Elwidu

Elwidu

wtorek, 10 marca 2015

Śnieżki

Trochę zimy tej wiosny ;) Bardzo dawno nie robiłam tych pyszności, ale ostatnio amatorkom kokosa w domu, czyli Tosi i mnie, zachciało się już, natychmiast czegoś słodkiego i kokosowego... Postanowiłyśmy więc zrobić kokosowe śnieżne kulki, czyli śnieżki. 

 Wyciągnęłyśmy wiórki kokosowe (400g) i mleko skondensowane  słodzone (530g) - tak, żeby wszystkie wiórki były sklejone, ale nie pływały w mleku... 
 ...wrzuciłyśmy to wszystko do miski, wymieszałyśmy i uformowałyśmy z tej masy kulki wielkości orzecha włoskiego.

 Potem do piekarnika 1408C na ok.15 min.


 Zostawiłyśmy do ostygnięcia na kratce...


... a potem... potem już delektowałyśmy się smakiem... Sama słodycz... 

Z tej porcji wyszło mi 49 kulek. Uprzedzam - są baaardzo słodkie i dużo nie da się ich zjeść na raz, ale smakują... rewelacyjnie!

Jakie są Wasze ulubione słodkości? Coś szybkiego, czy raczej pracochłonne? 

Pozdrawiam Was zasłodzona na amen - Elwidu

2 komentarze:

  1. Bezy. Moje bezy zachowują się jak antymateria - znikają błyskawicznie jak tylko się od nich odwróci wzrok :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hi, hi, hi dobrze Cię rozumiem - znam taką antymaterię.... I mam pewne podejrzenia, co się nią dzieje...

    OdpowiedzUsuń