Elwidu

Elwidu

środa, 22 kwietnia 2015

Wyparzona gęba

Wiem, mówi się, że ktoś ma niewyparzoną gębę, ale akurat ja mam już wyparzoną. O co chodzi? Już się tłumaczę. 
Ostatnio miałam wypadek samochodowy (o tym za chwilę). Jakby tego było mało, od kilku dni morduje mnie straszne przeziębienie - podobno tak to jest, że puszcza stres i organizm "siada". I mój siadł na całej linii. Znacie to uczucie - piasek pod powiekami, leje się z nosa, głowa pęka, a w gardle gremliny przeciągają drut kolczasty? No właśnie... Postanowiłam więc przyjść z odsieczą swojemu organizmowi i podać mu końską dawkę witaminy C, coby miał siłę walczyć z zarazą. Chciałam jednak, żeby była to witamina C naturalna. Tak więc jem cebulę, czosnek, cytryny (czy to co ma literę "c" na początku, ma dużo witaminy C?), miód i... No właśnie. Zachciało mi się koktajlu, najlepiej takiego zielonego... 
Pierwszego dnia wzięłam kiwi, banana i szpinak (!). Domownicy patrzyli na mnie dziwnie, wybór składników pewnie uzasadniając niedawno przebytym wypadkiem. Ale gdy zmusiłam ich do spróbowania koktajlu - stwierdzili, że dobry. Dziś wymyśliłam sobie, że jednym ze składników będzie pokrzywa. I fiołek, taki pięknie pachnący (czytałam o jego leczniczych właściwościach w kwietniowym numerze Werandy Country). Do tego kiwi, awokado i przejrzały banan. 


Jeszcze tylko zabawa z blenderem i... ta dam!... gotowe!
Wiem już na pewno, że całe awokado to trochę za dużo - koktajl jest mdły. Dodałam jeszcze kiwi, żeby go trochę podkręcić i pomogło. Ale następnym razem zastanowię się nad awokado poważnie... Generalnie koktajl bardzo dobry i zielony;)

A co do wypadku: przeżycie straszne, ale nie o tym chciałam. Jestem pod wielkim wrażeniem naszych służb ratowniczych: spokojnie, troskliwie i z delikatnością zajęli się mną. I choć okoliczności nie były zabawne, to zarówno ratowników z karetki, lekarza z pogotowia i policjantów będę wspominała miło (pomimo mandatu;). 

I na koniec: pół królestwa dla tego, kto się położy tak jak Karmel:

Jakie są najciekawsze pozy w jakich śpią Wasi ulubieńcy? A może Wy śpicie w dziwnych pozach ;)
 
Pozdrawiam Was nawitaminizowana - Elwidu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz