Elwidu

Elwidu

sobota, 25 kwietnia 2015

Candy

Od dość dawna chodzi mi po głowie ogłoszenie candy. Najpierw miało być z okazji 2000 wejść na bloga, ale oczywiście przegapiłam ;) Ponieważ wczoraj padło 3000 wejść, stwierdziłam, że to jest dobra okazja! Co więcej, wczoraj miałam okazję gościć Was dość dużo i to jest druga okazja do podzielenia się kilkoma drobiazgami. Dziękuję Wam za to, że jesteście, że zaglądacie, że czasem komentujecie - niektórzy pod postami, inni na fb. Wasze odwiedziny i komentarze dają mi siłę do robienia kolejnych zdjęć i pisania następnych postów. Jeszcze raz dziękuję. A oto co Wam proponuję: pudełko blaszane Coca Cola, sówka drewniana, lusterko i zakładka do książki. Proszę, częstujcie się...

 Rozlosuję te rzeczy wśród osób, które do godziny 23.00 w sobotę 2 maja zostawią komentarz pod tym postem.

A tak zaczął się dzisiejszy dzień... Nareszcie kawa na dworze... Takie przyjemne miejsce zorganizowały nam Sylwia i Kasia... Dzięki...

A jak Wam się zaczął dzień? Od powolnej kawki, czy od zakasania rękawów i ciężkiej pracy?



 Pozdrawiam Was kawkowo - Elwidu

4 komentarze:

  1. Sowa... <B
    Czy mnie oczy nie mylą i widzę na stole orzechy w karmelu? :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm... Odkryłeś moją słabość ;) Tak, to są orzechy w karmelu... Mniam...

      Usuń
  2. Ja się piszę! Julia

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też chcę. Kasia

    OdpowiedzUsuń