Elwidu

Elwidu

poniedziałek, 12 lutego 2018

Domowa terapia

Przeczytałam ostatnio świetny artykuł - zajrzyjcie koniecznie!
 Robótki ręczne 

I co Wy na to?  Do mnie ten artykuł przemówił bardzo. Zawsze czułam, że robótki działają na mnie terapeutycznie. Czasem myślałam sobie, że byłoby dobrze móc z życiem zrobić to, co z robótką: jak się nie uda, pomylę się - spruć do momentu, w którym było dobrze i zrobić jeszcze raz, tym razem poprawnie. Jeśli nie uda się drugi raz, to znowu spruć. Czasem po takim kilkukrotnym pruciu włóczka jest już lekko zużyta, ale można ją odświeżyć i wygląda jak nowa. Niestety, z życiem się tak zrobić nie da. Ale przynajmniej w robótkach można zaprowadzić porządek i mieć wrażenie, że mamy nad czymś kontrolę...

Jak Wy odbieracie swoje działania artystyczne? Co myślicie o "pruciu" życia i robieniu od nowa?

Pozdrawiam Was w trakcie terapii :) - Elwidu

2 komentarze:

  1. Link do artykułu mi nie działa..albo go nie ma!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm... u mnie działa, ale jeszcze przy nim pomajstruję ;)

      Usuń