Elwidu

Elwidu

środa, 26 października 2016

Szyty na miarę

A co szyte? No oczywiście prezent! Ja wiem, że jest dopiero październik i do Bożego Narodzenia daleka droga, ale zaczęłam ostatnio szukać w necie inspiracji świątecznych. Przedwcześnie? Być może, ale szczerze mówiąc, przez cały rok kupuję coś z myślą o prezentach gwiazdkowych. Jeśli wpadnie mi w oko coś, co moim zdaniem pasuje na prezent dla bliskiej mi osoby, to nie ma znaczenia, czy jest to styczeń, kwiecień, czy grudzień - kupuję i już! Ale dzięki temu przed świętami zwykle mam do dołączenia już tylko drobiazgi. Choć oczywiście nie zawsze tak jest. Niemniej inspiracji szukam już dziś, bo tradycyjnie część prezentów stworzę samodzielnie, a to wymaga czasu. Nie chcę się spieszyć, chcę wszystko dopracować. Od kogo więc zaczynamy? Od dzieci? Proszę bardzo...

   Get your free PDF sewing patttern for a soft baby toy, with a step-by-step tutorial and lots of how-to photos. It's an easy beginner sewing project for a perfect baby-welcoming gift you can make in a really short time.  

fabric headband tutorial www.aliceandlois.com


DIY Toy Fishing Pole (that actually reels in) with Magnetic Fabric Fish --- Make It and Love It


http://theprudenthomemaker.com/blog?view=entry&id=259

How to make a Lunch Money Zippered Apple Pouch | via www.makeit-loveit.com

sock monkey


16 Easy to Sew Gifts for Kids - at B-Inspired Mama

Turn those left over or old pillows into Pillow Mattress Beds for the kids or…:


http://www.prettyprudent.com/2010/10/baby-kid/how-to-make-fabric-slippers-with-free-pattern-2/

Pozdrawiam Was nadal szukająca inspiracji - Elwidu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz