Elwidu

Elwidu

piątek, 21 października 2016

Co Tata może zrobić dla Dziecka?

Zorientowałam się niedawno, że nie napisałam Wam o moim ostatnio ukochanym filmie - "Serce, Serduszko". Uwielbiam!!! Oglądałam go już wiele razy i mogę znowu, w dowolnym momencie, niekoniecznie od początku ;) Najchętniej pod koniec, moment z Marcinem Dorocińskim na peronie - kocham to! Wiem, że brzmię trochę jak nastolatka zadurzona w idolu, ale ten film sprawia, że uśmiecham się. Tak szczerze, całymi oczami i całą sobą.
"Serce, Serduszko" to film o potrzebie miłości - w każdym wieku, bez względu na doświadczenia i nasze zamiary. O miłości różnej - do dziecka, do rodzica, do kobiety/mężczyzny, do świata... To też film o błędach, które popełniamy my, nasi bliscy i o tym co i komu jesteśmy w stanie wybaczyć. Dlaczego wybaczamy?
Już sama obsada zachęca do zobaczenia filmu: Julia Kijowska, Marcin Dorociński, Borys Szyc i absolutnie rewelacyjna Marysia Blandzi. Jeśli do tego dodamy reżysera, Jana Jakuba Kolskiego - ja więcej zachęty nie potrzebuję! Aby dać Wam przedsmak seansu:

Przygotujcie się na śmiech i łzy wzruszenia. Na momenty zamyślenia i odrobinę smuteczku... I pomyślcie, proszę, jakie życie jest ciekawe i zaskakujące... A może obejrzycie ten film z dziećmi? Ja oglądałam już i z Kubą i z Tosią i z Mamą...
Na koniec jeszcze piosenka z filmu, która sprawia, że nawet pochmurne niebo się uśmiecha:

 Co Was uszczęśliwia, wywołuje szczery uśmiech na twarzy? Dajcie znać w komentarzach...
Pozdrawiam Was uśmiechnięta od ucha do ucha (gdyby nie uszy, śmiałabym się chyba dookoła głowy;) - Elwidu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz