Elwidu

Elwidu

piątek, 26 grudnia 2014

Zimowe drzewko

Witam Was świątecznie! Mam nadzieję, że spędziliście rodzinne Święta, odpoczęliście i teraz rozpiera Was energia do działania. Bo mnie tak! 

Postanowiłam Wam pokazać jak zrobiłam zimowe drzewko dla Koleżanki Madzi :)

 Wykorzystałam: szklankę po świecy, kamienie, patyk, styropian, rafię zieloną i czerwoną, kulę styropianową, cekiny, szpilki oraz białą bibułkę.


 Wyłożyłam szklankę bibułką, a na dno położyłam kamienie (żeby obciążyć bibułkę). 

 Patyk zaostrzyłam z obu stron, wbiłam jeden koniec w kawałek styropianu dopasowany wielkością do szklanki.



Kulę styropianową owinęłam białą bibułką i przypięłam cekinami ze szpilkami, a następnie nadziałam ją na drugi koniec zaostrzonego patyka. Na styropian w szklance położyłam kamyki tak, żeby go nie było widać. Bibułkę wystającą ze szklanki wywinęłam na zewnątrz i przewiązałam czerwoną rafią. Jeszcze tylko trochę zielonej rafii przy "pniu" i gotowe! Zamiast szklanki po świecy może być inna szklanka lub doniczka. Albo jakiś inny pojemnik.
 
 Takie piękne serduszko z papierowej wikliny dostałam od Anetki :* Dziękuję bardzo! Jest przepiękne!

 A tak prezentuje się ono na moim oknie - krajobraz jeszcze bez śniegu ;)

Jeszcze chciałabym Wam pokazać prezent dla moich Rodziców, wykańczany do ostatniej chwili - anioł Tilda.




A jak Wasze prezenty - te darowane i otrzymane? Ręcznie robione, czy kupione? Trafione, czy takie sobie? Dajcie znać...
 
Pozdrawiam Was z zaśnieżonej już okolicy - Elwidu

2 komentarze: