Elwidu

Elwidu

piątek, 19 grudnia 2014

Coraz bliżej Święta cd cd

A no coraz bliżej, prezenty czas spakować i dobrze schować... Żeby za dużo nie gadać po próżnicy - zdjęcia prezentów handmade by Elwidu ;)
 Kot - poduszka z filcu - miałam zamówienie na poduszkowego kota i powstało takie coś...


I takie coś... Z tego jestem średnio zadowolona, ale robiony w ostatniej chwili przed wysłaniem...

 
 Do tego jeszcze komplet: czapka i szalik-komin.


 
 Czapkę robiłam metodą rzędów skróconych: układa się świetnie i w związku z tym postanowiłam spruć swoją taką samą czarną czapkę i też zrobić w ten sposób!

To drzewko nie jest co prawda prezentem (albo raczej jest prezentem dla mnie do pracy), ale postanowiłam je pokazać właśnie tutaj. Podoba mi się i już!

A co do zrobienia w nadchodzących dniach? Proszę bardzo:
  • ·Przygotować płyty z kolędami, które będą nam towarzyszyć w tym świątecznym czasie
    ·Przygotuj aparat fotograficzny (kup zapasowe baterie, sprawdź kartę pamięci, czy nie jest pełna)
    ·Wykonać ostatnie prezenty do zrobienia własnoręcznie
    ·Zapakować ostatnie prezenty
    ·Jeśli będziecie mieć w domu gości – sprawdź czy masz odpowiednią ilość kołder, poduszek i poszewek na nie.
    ·Może zainicjować nową rodzinną tradycję zanoszenia drobnych prezentów (kartka? Ciasteczka samodzielnie upieczone? Stroik?) do biblioteki z której korzystacie, dla lekarza, dentysty, sąsiada lub dla nauczyciela?
    ·Udekorować dom, aby ostatnie dni przed Świętami wprowadziły nas już w ich atmosferę…

    Mam nadzieję, że jesteście już ogarnięci przedświątecznie i teraz tylko gotowanie i pieczenie ;) Co macie jeszcze do zrobienia?

    Pozdrawiam cieplutko - Elwidu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz