Elwidu

Elwidu

wtorek, 29 sierpnia 2017

Dywaniki

Od pewnego już czasu podobają mi się dywaniki robione na szydełku. Kiedyś już jeden pokazywałam, obecnie leży on w sypialni. Jakiś czas temu zrobiłam kolejny dla Magdy, a wczoraj skończyłam trzeci. Nie wiem po co, pewnie wystawię go gdzieś w necie :)

Dywanik Madzi - wzorek to kombinacja kilku wzorów, czyli coś z niczego;)

 A to najnowsze dzieło, jeszcze ciepłe ;) Wykorzystałam do jego stworzenia wzór, wg którego kiedyś zrobiłam sobie obrus okrągły
 

 A żeby nie było, że w wakacje kompletnie nic się u mnie nie działo jeśli chodzi o robótki (a tak by wynikało z postów), wrzucam jeszcze zdjęcie sweterków dla Amelki i Lenki, choć trudno to nazwać sweterkami, raczej rękawy z kawałkiem pleców ;)

 

 oraz ozdobnej włóczki - w takim stanie ją dostałam

a tak wyglądała po kilku godzinach "zabawy"

 Nie, nie - kolor się nie zmienił - po prostu zawiodły moje umiejętności fotograficzne ;)

Poza tym zrobiłam też dla Madzi obrus na stół, ale... zapomniałam zrobić mu zdjęcie! Gdy tylko uda mi się wybrać do Madzi, nadrobię te braki.

Pozdrawiam z radością znowu działająca we włóczkach - Elwidu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz