Elwidu

Elwidu

czwartek, 31 grudnia 2015

Na ten Nowy Rok

Jeszcze poświątecznie, a już prawie noworocznie, ale na pewno robótkowo - co jeszcze udało mi się udziergać w 2015r:

- kaptur z szalikiem - na konkretne zamówienie, jeszcze prezent świąteczny - ciekawa jestem jak będzie się sprawdzał w noszeniu


- czapki - mufinki - pierwsza, z białą polewą powstała dla Tosi. Druga (nie ma jej na zdjęciu), już różowa, trafiła do Amelki, a ponieważ wywiązała się walka o czapkę pomiędzy Amelką a Lenką - kolejna powstała dla Lenki, a następna dla Poli, jeszcze następna dla Celinki i kolejna dla Helenki... Robi się je dość szybko, najwięcej zabawy jest oczywiście z wisienką na czubku i kolorową posypką...



I na koniec - nie moje dzieło, ale gdy zobaczyłam to w Lublinie przy ulicy, nie mogłam się powstrzymać przed zrobieniem zdjęć - niestety, wyszło tylko jedno...
 A na sam końcowy koniec życzę Wam moi mili, aby rok 2016, który rozpocznie się dziś po północy, był lepszy od tego, który właśnie się kończy; aby zdrowie Wam i Waszym bliskim dopisywało, a w portfelu zawsze były pieniążki; i żeby postanowienia noworoczne wypełniały się niejako przy okazji.

Pozdrawiam jeszcze w starym roku - Elwidu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz