Elwidu

Elwidu

wtorek, 8 grudnia 2015

Rozgwieżdżone


Idą Święta. Wiadomo. Zamiast sprzątać, robię gwiazdki. Robię i robię i końca nie widać... Najpierw robię, potem usztywniam i napinam... Na początku robiłam różne, teraz skupiłam się na jednym wzorze, tym u góry:


To jest część mojego urobku - policzyłam, że zrobiłam w tym roku 30 tych gwiazdek i dalej robię ;)
 A to już różne gwiazdki - nie tylko z tego roku, ale też z poprzedniego - w tym roku usztywnione. Tak wygląda upinanie gwiazdek:
 
 Ostatnio komuś tłumaczyłam, że zrobić gwiazdkę, to jest pikuś, ale przypiąć ją - oto jest wyzwanie!

I jeszcze serduszko, żeby nie było, że tylko gwiażdżę ;)


Inne wzory gwiazdek i bombek znajdziecie w tym  poście z zeszłego roku. Jest jeszcze trochę czasu do Świąt, więc może ktoś się skusi i zrobi gwiazdkę? Albo dwie ;)?

Pozdrawiam Was zagwieżdżona - Elwidu

2 komentarze:

  1. Ja z różnych wzorów wybrałam też ten sam. Robię takie i bez ostatniego okrążenia. te mniejsze składam na pół i łączę 3 razem na gwiazdkę-bombkę przestrzenną. Pozdrawiam, twórz dalej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetny pomysł! Na pewno spróbuję! Pozdrawiam.

      Usuń