Elwidu

Elwidu

piątek, 11 grudnia 2015

Misz-masz przedświąteczny

 Postanowiłam pokazać, że nie tylko gwiazdki robię. Wiadomo - Święta, prezenty - część z nich będzie robiona własnoręcznie. Poza tym, nie tylko prezentami miałam zajęte ręce:

 Chusta podobna do tej. Zmiana koloru na brzegu na kremowy została wymuszona przez brak ciemnoszarej w sklepach :(

 Udało mi się nareszcie napiąć obrus. Teraz przymierzam się do napięcia firanek, ale cały czas myślę na czym je napiąć...

Taki anioł ostatnio przyleciał do mnie za sprawą Agaty. Jest cudny...

Natomiast po ogrodzie błąka mi się minionek.... i bawi się ze mną w chowanego... 
  

I jeszcze prezent świąteczny - sweterek taki jak Tosi, tylko szary. Biały już jest u Amelki, nie zdążyłam zrobić mu zdjęcia...
 

 Taki "kwiatek" wyrósł nam ostatnio w donicy na werandzie...


 I ostatnia sprawa: zobaczcie jakie piękne dekoracje były jakiś czas temu na stuleciu szkoły moich Dzieci. Jestem nadal pod ogromnym wrażeniem...



A Wy co robicie przed Świętami? Sprzątacie, uskuteczniacie robótki, pieczecie, gotujecie? A może wszystko na raz?

Pozdrawiam zarobiona po łokcie - Elwidu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz