Elwidu

Elwidu

piątek, 8 września 2017

Planujemy? Planujemy!

Zawsze jest coś do zrobienia. Znacie to? A gdyby spróbować to wszystko spisać? Zrobić listę tego, co trzeba zrobić, wyrzucić to z pamięci? Kiedyś już pokazywałam Wam moje listy rzeczy do zrobienia. Zanim jednak ta lista na konkretny dzień zapełni się, najpierw zadania trafiają na listę tygodniową.

Nowy rok szkolny wymusił znowu na mnie systematyczne planowanie jadłospisu - i bardzo się z tego cieszę, bo rano nie mam głowy do zastanawiania się, co też dziś zrobić na śniadanie, co spakować na II śniadanie i co przygotować na obiad. A tak ustalamy z Tosią menu i najwyżej wprowadzamy drobne zmiany.

Dlaczego ten przydługi wstęp? Bo dziś chcę spróbować wrzucić link do dysku z moimi dokumentami. Co tam znajdziecie?
  • listę rzeczy do zrobienia w dwóch wersjach: 2 listy na stronie i 4 listy na stronie
  • planowanie tygodnia, z podziałem na dni i z ogólną listą na działania bez konkretnej daty, za to do zrobienia w tym tygodniu
  • arkusze do planowania dnia z podziałem na obszary: do zrobienia, relacje/dzieci, zadzwonić/napisać/spotkać się, sprzątanie, praca, blog, kupić, fitness, dla siebie, notatki. Arkusze w formacie a4 i a5
  • menu - z podziałem na śniadanie, II śniadanie, obiad i kolację.
Aby wydrukować to w formacie przeze mnie stworzonym (a4) konieczne jest pobranie pliku - inne opcje przerosły moje umiejętności. Może ktoś wie jak to zrobić? Artur?


Nie wiem czy mi się udało - dajcie znać, czy działa. 


Miłego dnia - Elwidu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz