Elwidu

Elwidu

sobota, 16 września 2017

Filmowo 5

Dzisiaj film drogi. Dosłownie. Po licznych zawirowaniach  w życiu Cheryl postanawia wyruszyć w drogę. I to nie byle jaką: planuje przejść szlak wiodący wzdłuż Ameryki Północnej, liczący wiele mil. Jednak tak naprawdę, ta droga jest impulsem do rozpoczęcia innej, o wiele trudniejszej, drogi - drogi w głąb siebie. 


Jednak zanim obejrzałam film, przeczytałam książkę "Dzika droga. Jak odnalazłam siebie" Cheryl Strayed.

 I taką właśnie kolejność polecam i Wam. Książka z oczywistych względów ma więcej szczegółów, więcej wątków. Część wydarzeń, osób, dla mnie kluczowych w książce, w filmie jest pominięta. 

Przeczytajcie, obejrzyjcie i dajcie znać, czy to tylko moje wrażenie, czy też tak odebraliście różnice między książką a filmem.

Pozdrawiam ze swojej wewnętrznej drogi - Elwidu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz