Elwidu

Elwidu

sobota, 20 czerwca 2015

Stokrotki

Pomimo tego, że na dworze lato, ja wzięłam się za kolejny szalikokomin. Kolor jeansowy i błękitny, a wymyśliłam takie połączenie:

Od dość dawna podobał mi się wzór stokrotek i właśnie w tej robótce postanowiłam go wykorzystać. 

Wzór jest bardzo prosty:

Rząd 1: 1oczko prawe * 3 oczka prawe z 3, 1oczko prawe * pomiędzy gwiazdkami powtarzać aż do ostatnich 2 oczek, które przerabiamy na prawo
Rząd 2: oczka lewe
Rząd 3: 2 oczka prawe * 1oczko prawe, 3 oczka prawe z 3, * powtarzać do ostatniego oczka,  które przerabiamy ma prawo
Rząd 4: oczka lewe

Tak wygląda robótka nim robiona. Po zrobieniu próbki stwierdziłam, że szczerze mówiąc nie o to mi chodziło... Poczytałam więc w necie i... tadam!!! Wyszło tak, jak oczekiwałam. Po prostu w co drugim rzędzie nieparzystym 3 oczka z 3 trzeba zrobić od drugiej strony. Tutaj jest to ładnie pokazane. Postanowiłam więc, że kolorem jeansowym zrobię tak, aby układało się w jedną stronę, a błękitnym tak, żeby wzór faktycznie przypominał stokrotki. 
Bardzo podoba mi się ten wzorek. Szal jest dość gruby, taki "mięsisty". Robi się go prosto i szybko, no, może trochę niewygodnie przy przerabianiu 3 z 3 w drugą stronę, ale da się to robić oglądając TV, więc stopień trudności nie jest wysoki.

Na koniec buźka dla Was od Karmela ;)


Jakie są Wasze wzory, do których się przymierzacie? Czy też robicie latem rzeczy do nałożenia w zimniejsze pory roku?

Pozdrawiam Was stokrotnie - Elwidu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz