Elwidu

Elwidu

czwartek, 18 czerwca 2015

Zdrowe łakocie

Mało mnie ostatnio w wirtualnym świecie, ale mam nadzieję, że teraz będzie lepiej.
Ostatnio zachciało mi się ciastek... bardzo mi się zachciało, nie wiadomo jakich, ale na pewno na już... Zaczęłam wertować mój zeszyt z przepisami i znalazłam przepis na ciastka owsiane. Zabrałam się za pieczenie.


 I teraz objadam się ciachami! Są bardzo sycące i nie da się ich za dużo zjeść na raz... Jest to niewątpliwie zaleta ;)


Przepis jest banalnie prosty:

Ciastka owsiane

1 szklanka płatków owsianych
1 szklanka orzechów
1 szklanka rodzynek/żurawiny
1 szklanka pestek dyni
1 szklanka pestek słonecznika
1 roztopiona margaryna/masło
2 jajka
2 szklanki mąki
1/2 szklanki cukru lub 3-4 łyżki miodu
2 łyżeczki proszku do pieczenia

Wszystko wymieszać łyżką i nakładać łyżką na blachę. Piec ok. 20 minut w temperaturze 170*C.

A jaki Wy macie ulubiony przepis na ciasteczka? Lubicie takie, w które trzeba włożyć dużo pracy, czy raczej takie "dla leniwych"?

Pozdrawiam Was słodko - Elwidu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz