Elwidu

Elwidu

wtorek, 2 czerwca 2015

Podróżniczo

Dawno mnie tu nie było... I chcę Wam pokazać gdzie byłam, jak mnie nie było ;) Byłam tam, gdzie rosną takie cuda...
 
 
 



 To są... hmmm... kwiatki-liście. Kolorowe są liście na końcach gałązek, a dopiero dalej kwiaty - te białe... Cudowne!!! Zobaczcie w ilu kolorach ta roślina występuje: fioletowy, czerwony, różowy i pomarańczowy. A być może jeszcze kilku nie odkryłam. Zdjęcia stanowczo nie oddają urody tej roślinki.













 Hiszpania zauroczyła mnie. Mogłabym tam mieszkać choćby ze względu na roślinność, natomiast temperatura - w maju do wytrzymania, ale nie wyobrażam sobie lipca i sierpnia tam. 

Jakie są Wasze zaczarowane miejsca? Gdzie moglibyście mieszkać, przynajmniej przez jakiś czas?

Pozdrawiam Was nadal rozmarzona - Elwidu

4 komentarze:

  1. {KW} niezle zdjecia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Chciałabym się nauczyć robić świetne zdjęcia ;)

      Usuń
  2. Buenos dias señorita :)
    Jak dla mnie jednak Hiszpanie, Chorwacje i inne Meksyki nijak się nie mają do Lublina...

    OdpowiedzUsuń