Elwidu

Elwidu

poniedziałek, 18 maja 2015

Wywiad urodzinowy



 Od dość dawna chodziło mi po głowie skonstruowanie wywiadu urodzinowego. Widziałam takie na stronach zagranicznych i wreszcie postanowiłam, zrobiłam i mam. A ponieważ uważam, że pomysł jest bardzo dobry - daję go też Wam. Zasady są proste - wywiad przeprowadzamy z dzieckiem co roku w urodziny lub gdzieś około urodzin. Pozostaje nam potem śledzić rozwój zainteresowań, przyjaźni i planów na przyszłość. Dla dorosłych chyba za infantylne pytania, ale gdyby go trochę zmienić....

Wywiad urodzinowy

Imię: ……………….. wiek:…………… data: …………………

1. Twoje przezwiska/zdrobnienia:
2. Jaki jest Twój ulubiony kolor?
3. Gdybyś mógł/mogła być zwierzęciem, to jakim byłbyś/byłabyś i dlaczego?
4. Jaka jest Twoja ulubiona bajka/książka?
5. Jaka jest Twoja ulubiona piosenka?
6. Co najbardziej lubisz robić?
7. Jak ma na imię Twój najlepszy kolega/koleżanka?
8. Gdzie chciałbyś pojechać na wakacje?
9. Kim chcesz zostać kiedy będziesz dorosły?
10. Jakie jest Twoje największe marzenie?
11. Jakie jest Twoje najlepsze wspomnienie z ostatniego roku? 
12. Opisz siebie jednym słowem:
13. Jaką radę chciałbyś dać swoim rodzicom?
14. Jaka jest najciekawsza rzecz, którą zrobiłeś/aś od poprzednich urodzin?
15. Kto jest Twoją ulubioną osobą?
16. Jaki jest Twój ulubiony program TV?
17. Jaki  jest Twój ulubiony strój?
18. Jaki jest Twój ulubiony sport?
19. W czym jesteś naprawdę dobry?
20. Co kupiłbyś, gdybyś miał 10.000zł?
21. Gdyby ktoś mógł spełnić Twoje jedno życzenie, jakie by ono było?
22. Jaki jest Twój ulubiony smak lodów?
23. Kto jest Twoim największym bohaterem?
24. Co najbardziej lubisz robić ze swoimi przyjaciółmi?
25. Co masz nadzieję zrobić przed swoimi następnymi urodzinami?

Bardzo jestem ciekawa, w jaki sposób Wy świętujecie urodziny swoich dzieci? Pozwalacie im nie iść wtedy do szkoły? A jak świętujecie swoje urodziny? Macie jakieś rytuały?

Pozdrawiam odświętnie - Elwidu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz