Elwidu

Elwidu

piątek, 5 stycznia 2018

Spóźniony prezent

Może nie tyle prezent spóźniony, bo dotarł do Jubilata na czas, ale na pewno spóźniona prezentacja prezentu tutaj. Niedawno mój Tata miał okrągłe urodziny. Gdy zastanawiałam się co Mu dać w prezencie, wpadłam na pomysł zrobienia "Otwórz, gdy...". Nie wiem, czy spotkaliście się w odmętach netu z tym pomysłem, ale mi bardzo przypadł do gustu. Polega to mniej więcej na tym, aby stworzyć zestaw kopert lub innych opakowań, na których napiszemy (lub nakleimy) wspomniane już "Otwórz, gdy...".



Pracowałyśmy z Tosią nad wykonaniem prezentu kilka wieczorów: najpierw wymyślanie kiedy ma być otwarty prezent, a potem (albo równolegle) co ma się znaleźć w środku. Wyszło nam w sumie około 30 kopert, m.in. "Otwórz, gdy..."
  • czujesz, że życie jest gorzkie - czekolada
  • potrzebujesz metamorfozy - golarka jednorazowa
  • ktoś Cię zranił - plaster
  • będziesz chciał rozpalić kobietę - zapałki
  • jesteś zestresowany - folia bąbelkowa
  • nudzi Ci się - zdjęcie bułki z napisem: ułóż wg wzoru i bułka tarta w małym woreczku
  • będziesz miał ochotę kogoś zamordować - rękawiczki jednorazowe
  • się rozkleisz - taśma bezbarwna itp.
 Ciekawa jestem co myślicie o takim prezencie?
Pozdrawiam jeszcze urodzinowo - Elwidu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz