Elwidu

Elwidu

wtorek, 23 sierpnia 2016

Zombiaki...

Udało mi się ostatnio dostać do szafy i wyciągnąć trochę trupów ;) Pisząc: ostatnio, mam na myśli kilka ostatnich miesięcy - czas tak szybko płynie...
Dokończyłam królika i sprawiłam mu niebieską sukienkę...


Dokończyłam swoją kieszonkę ze starych spodni i bardzo się z niej cieszę. Jest na tyle duża, żeby pomieścić telefon, ale to fantastyczne miejsce na mp3.

Po kilku latach (!) skończyłam literki dla Tosi...

... i kota...

... a tego nie skończyłam... ba, nie wiem co z tego zrobić. Miała być poszewka na poduszkę, ale sama nie wiem...

Naszyjnik - czarne perełki - bardzo mi się podoba...
 


Koszyczki bawełniane na drobiazgi - już znalazły nowy dom :)


I duuuży kosz na koce. Zrobiony z włóczki z dużą ilością supełków - na prawej stronie na szczęście tego nie widać...

To tyle, jeśli chodzi o zaległe prace. Znalazłoby się jeszcze kilka trupów, ale po co je wyciągać...

Jakie Wy macie trupy w szafie? Dajcie znać...

Pozdrawiam  Was serdecznie z szafy - Elwidu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz