Elwidu

Elwidu

wtorek, 17 maja 2016

Nowa robocizna

Cały czas coś się dzieje, także robótkowo. Już dawno nie pokazywałam co udało mi się zrobić, więc dziś nadszedł na to czas. Dwa swetry wg tego zdjęcia:

Oczywiście swetry poszły w miejsce docelowe bez zdjęcia z golfami, mam tylko takie niedokończone...

Serwetka do koszyczka wielkanocnego - jak się pewnie domyślacie, zrobiona już dość dawno...

I bieżnik, dawno też zrobiony, nakrochmalony i napięty, a teraz leży i nabiera mocy...

Początek obrusa - w tej chwili już go trochę przybyło...

Wymyśliłam sobie też piórnik na kolorowe pisadła, poniewierające się po stole. Oczywiście stare dżinsy były jak znalazł...




Kolejną rzeczą, którą sobie wymyśliłam jako must have, był pokrowiec na planer/kalendarz. Rzecz jasna - dżins...




I jeszcze "kwiatek" na werandzie... Chyba nic innego nie uda mi się w tym roku tu posadzić...


A co Wy robicie? Coś piszecie, szyjecie, dziergacie? Jakieś plany?

Pozdrawiam Was bardzo wiosennie - Elwidu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz