Elwidu

Elwidu

piątek, 27 maja 2016

Gry na wolny czas 2

Dzisiaj kolejne moje, a raczej nasze rodzinne propozycje gier. Na pierwszy ogień Bingo. Zasady proste - trzeba zebrać cały rządek żetonów na liczbach na swojej karcie, aby wygrać. Największą atrakcją oczywiście jest kręcenie zasobnikiem na kulki... Czasem nawet ja mogę zakręcić...


Super Farmer jest grą już tak "zgraną", że pudełko rozpadło się dawno temu. Gra świetna, ucząca myśleć, przewidywać i wymieniać...

I oczywiście nieśmiertelne Kalambury. Niby proste, ale nie do końca... Gra się w nie łatwiej ze starszymi dziećmi, znającymi powiedzenia i przysłowia. Szczerze mówiąc zdarza mi się przeżywać przy tej grze frustrację, gdy po raz 10 pokazuję PROSTE hasło, a oni nadal nie mogą zgadnąć!!!

Sylaby w dominie - gra świetna dla dzieci uczących się czytać. Potem już mniej atrakcyjna (moje dzieci nie chcą już w to grać;)

I Życie - uwielbiane przez Tosię! Gra na dość długi czas, też trzeba podejmować decyzje, czy idzie się ścieżką ryzykowną czy rodzinną, jakie pole obstawia się podczas "zakręć i wygraj" albo jaki zawód wybrać...

Wiem Więc Wygrywam - dobra gra, sprawdzająca wiedzę z różnych dziedzin. U nas najlepszy w nią jest Dziadek, drugie miejsce należy do Kubusia - mój Syn dużo wie...

Kontynuacja sprawdzania wiedzy - Rodzinna Księga Zagadek. Lubimy wieczorem rozsiąść się przy kominku, Tosia czyta pytania, a my zgadujemy - najtrudniejsze dla nas są pytania z kategorii sport.

A to jedna z naszych szuflad z grami...

Kolejna gra na długie godziny - dobrze znany Eurobusiness. Muszę Wam zdradzić, że w zły humor wprawia mnie przegrywanie... A wystarczy moment, żeby przegrać. 


No i Scrabble - chyba nie trzeba nikomu jej przedstawiać.

I nasza ulubiona ostatnio gra - Qwirkle. Spędzamy przy niej sporo czasu i cały czas się jej uczymy.
 

Cóż, pozostaje mi życzyć Wam miłych, wspólnych chwil spędzonych przy stoliku z grami. Do tego smaczne przekąski i napoje i ... bawimy się!!!

Pozdrawiam Was serdecznie - Elwidu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz