Elwidu

Elwidu

piątek, 27 lutego 2015

Zakładam sobie...

Czyli jak robię zakładki.



 Potrzebujemy: metki od ubrań, taśmy papierowej, białej kartki, napisu dowolnego (u mnie: Tutaj czytam!!!) lub obrazka, wszelkich ozdób jakie podsunie nam fantazja, sznurka/bawełnianej włóczki, koralika/ guzika, kleju. 

 
 Przycinam kartkę z napisem/obrazkiem do wielkości bazy zakładki, przyklejam i dowolnie przyozdabiam (u mnie taśma papierowa z klawiszami).
 Robię dziurkę na sznureczek,przeciągam go i dodaję jakąś ozdobę: koralik/guzik, albo co mi dusza podpowie.


A potem... potem relaksuję się czytając książkę i pijąc ciepłą herbatkę...

 
I jeszcze inne zakładki - powstają zrywami i to jest wynik takiego zrywu...

Co Wam służy jako zakładka do książek, gazet itp?

Pozdrawiam zakładkowo - Elwidu

PS: Co z naszym  wyzwanie ?  Ja uprzejmie donoszę, że wyszłam z przyjaciółmi (4), przeprosiłam za swój błąd (8), przygotowałam pyszny i zdrowy posiłek do pracy (19), powiedziałam sbie przed lustrem, że się kocham (21), stworzyłam playlistę z ulubioną muzyką do ćwiczeń (27), poszłam na bardzo długi spacer (31), zrobiłam porządek w szafie, a niepotrzebne ubrania oddałam lub wyrzuciłam (38), przez kilka dni zapisywałam swoje wydatki (43), obejrzałam film w obcym języku (44), wywołałam ulubione zdjęcie i noszę je przy sobie (45) oraz dałam bliskiej osobie drobny prezent (48). Jak sytuacja przedstawia się u Was?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz