Elwidu

Elwidu

środa, 18 marca 2020

A to ciekawe 7/Resztki jedzenia

Robimy zapasy. Może nie na co dzień, ale w takiej sytuacji jaka ostatnio panuje w naszym kraju i innych krajach dotkniętych koronawirusem każdy (chyba) kupuje trochę więcej. Głównie artykułów spożywczych. I co z tym dalej? Część pewnie zjemy, ale istnieje prawdopodobieństwo, że części nie damy rady. Buszując ostatnio w necie, trafiłam na taki post i dzielę się nim z Wami, może komuś się przyda?

                                    

Co Wy na to? Wykorzystujecie niektóre z tych pomysłów? Ja tak, ale o części nie pomyślałam...

Pozdrawiam z kuchni, bo jakoś zgłodniałam - Elwidu

2 komentarze:

  1. Super pomysły. Przydadzą się,po świętach. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakoś tak się składa, że po świętach zwykle coś zostaje, przynajmniej u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń