Elwidu

Elwidu

wtorek, 28 stycznia 2020

A to ciekawe 6

Bycie matką nie jest proste. Kto jest - wie to na 100 %. Bycie rodzicem jest trudne. Nie na darmo mój sąsiad - psycholog mówi: "Jak wychować i nie utłuc?". Tak naprawdę, nigdy nie wiesz co wyniknie z Twojego wychowywania, czy dziecku powiedzie się w przyszłości? Czy będzie szczęśliwe? Czy nie będzie krzywdzić siebie i innych? Ile razy zaciska się zęby, żeby nie powiedzieć za dużo, żeby nie zacząć krzyczeć... W chwilach, gdy gotuje mi się w żyłach krew, a żyłka niebezpiecznie pulsuje, powtarzam sobie słowa mojej koleżanki: "Wnuki nas pomszczą!". I szczerze mówiąc od razu mi, przynajmniej minimalnie, lepiej ;) Co oczywiście nie znaczy, że życzę źle moim dzieciom...
Dzisiaj chcę Was zachęcić do przeczytania artykułu na blogu Edyty Zając, która pisze o sobie tak: "Lubię, gdy psychologia przestaje być teorią a staje się praktyką – to chyba najlepiej może określać moją pracę. Uwielbiam psychologię, zagłębianie się w wynikach badań, psychologiczne książki, publikacje i pomysły. Nie wyobrażam sobie jednak, aby to, co powstaje w umyśle psychologa, nie było wykorzystane." 
Artykuł dotyczy właśnie bycia mamą, bo ta tematyka nieustannie przewija się na blogu. Czego nie robić gdy jesteś mamą? Przeczytaj...

Ciekawa jestem co myślicie o tym artykule. Dajcie znać.

Pozdrawiam - Elwidu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz