Elwidu

Elwidu

poniedziałek, 28 maja 2018

Śniadanko

Kolejny pomysł na śniadanie na ciepło. 

Będąc u koleżanki patrzyłam, jak ot tak sobie, rozmawiając ze mną, żebyśmy nie padły z głodu, robi COŚ. No i okazało się, że to COŚ jest baardzo smaczne. Były to pancakes (pankejksy;). Po powrocie do domu poszperałam w necie i zrobiłam niespodziankę na niedzielne śniadanko. I był hit! Może i w Wasze gusta trafi...

Składniki dla 4 osób:

  • 2 szklanki mąki pszennej, przesianej
  • 2 jajka
  • 1,5 szklanki mleka
  • 75 g roztopionego masła
  • 3 łyżeczki proszku do pieczenia
  • 3 czubate łyżki cukru
  • szczypta soli

Mąkę przesiać z proszkiem do pieczenia, cukrem i solą. Jajka roztrzepać, połączyć z mlekiem i masłem. Do mokrych składników wsypać mąkę przesianą wymieszaną z resztą składników, wymieszać rózgą kuchenną do połączenia.

Smażyć na suchej nieprzywierającej patelni, z obu stron, na lekko złoty kolor. Podawać z syropem klonowym, miodem, świeżymi owocami lub wedle upodobania. 

Przepis pochodzi z tego bloga.

U nas "wedle upodobania" to z nutellą, ale ostrzegam - jest to wersja hardkorowa - jak to mówią moje Dzieci: cukrzyco przybywaj!!! Ja osobiście preferuję tak jak na zdjęciu - z jogurtem waniliowym i borówkami lub truskawkami. Ale o gustach się podobno nie dyskutuje...

Ostatnio, szukając mydła do mydelniczki, natknęłam się na takie dzieło Syna sprzed wieeelu lat:
 Normalnie jakbym była na Wyspie Wielkanocnej ;)

Pozdrawiam Was z czystymi rękami i zasłodzona - Elwidu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz