Elwidu

Elwidu

niedziela, 8 kwietnia 2018

Przytulnie

Nadejszła wreszcie chwila, aby pokazać, że coś robię. Co prawda ostatnio miałam sporo innych zajęć, ale okazało się, że na drobne przyjemności też znalazł się czas.






Poduszki z początkowych zdjęć są już znane (już takie szyłam), natomiast ta biało - niebieska jest inna - tak naprawdę to poszewka, w środku jest okrągła poduszka, którą uszyłam. Teraz wymyśliłam sobie coś w stylu 2 w 1: poduszka kwiatek biała z niebieską serwetką. Pomysł jest, nawet serwetkę już zrobiłam, teraz to wszystko nabiera mocy;)
 
Przed Wielkanocą było też jajecznie, ale to pokażę Wam niedługo.
 
Pozdrawiam rozłożona na poduszkach - Elwidu
 
PS: Niech moc będzie z Wami, zwłaszcza w jutrzejszy, poniedziałkowy poranek...
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz