Elwidu

Elwidu

niedziela, 5 lutego 2017

O Aniołach...


Przeczytałam ostatnio książkę, która zachwyciła mnie. "Tam gdzie spadają Anioły" Doroty Terakowskiej jest dla mnie absolutną rewelacją! Nie mogłam jej przeczytać za jednym "przysięściem", czytałam po kawałku i rozkoszowałam się poznawaniem tego świata. Jeśli jeszcze nie czytaliście tej książki, mogę Wam powiedzieć to, co powiedziała mi Koleżanka Iwonka: "Zazdroszczę Ci, że dopiero poznajesz ją!" I ja Wam też zazdroszczę! Przeczytajcie i, proszę, dajcie znać jakie są Wasze odczucia i przemyślenia, bardzo jestem ciekawa. A jeśli już jesteście po lekturze, to też zapraszam Was do podzielenia się swoimi uczuciami. 
 Aby Was zachęcić do czytania, przytoczę cytat, który bardzo przypadł mi do gustu: "Anioły nie muszą widzieć, by wiedzieć, w przeciwieństwie do ludzi, którzy nawet widząc - nie wiedzą."

W planach mam drugą książkę tej Autorki - "Poczwarkę", podobno równie dobrą. 

Mam jeszcze do Was pytanie hmmm... zoologiczne. Nasza Kota tak się bawi kartonem po mleku: 
Czy Wasze koty lubią w podobny sposób spędzać czas?

Pozdrawiam anielsko - Elwidu


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz