Elwidu

Elwidu

niedziela, 26 lutego 2017

Kartki, karteczki, karteluszki...

Złapała mnie wena... Na robienie kartek... Okazja była ku temu niecodzienna: w rodzinie pojawiła nam się Alicja! (Niestety, kartka pofrunęła do Maleńkiej bez zdjęcia.) A gdy już powstała kartka dla Alicji... zaczęły powstawać inne kartki... 








...bo moja psiapsióła niedługo ma urodziny... bo zbliża się maj, a z nim duuużo urodzin, imienin i rocznic... bo sama uwielbiam dostawać kartki... bo dla niektórych warto się postarać... bo lubię zaskoczenie ludzi, którzy dzwonią, gdy dostaną kartkę... 

Tych "bo" jest dużo, a każde bardzo ważne; na tyle, że warto zrobić kartkę... 

Podsyłam Wam jeszcze link do kartek, które mnie zainspirowały (klik) Bardzo podobają mi się takie proste, oszczędne kartki...

A Wy lubicie dostawać i wysyłać kartki? Czy wolicie maile i sms z życzeniami?

Pozdrawiam - Elwidu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz