Elwidu

Elwidu

wtorek, 3 stycznia 2017

Domowe centrum zarządzania

Kochani! Wszystkiego dobrego w Nowym Roku! Oby nie był gorszy od poprzedniego, aby Wasz optymizm był drogowskazem dla innych, a Wasze cele na ten rok wyzwalały w Was niezmierzone pokłady fantazji i energii.

Postanowiłam w tym roku wydrukować kalendarz do kuchni - to takie moje centrum zarządzania. Oprócz kalendarza książkowego do torebki, w którym zapisuję bardziej szczegółowe zadania, listy rzeczy do zrobienia konkretnego dnia, mam kalendarz kuchenny. Mam w nim cały miesiąc w zasięgu wzroku. Ponieważ nie ma w nim podziału na osoby, jak w zeszłym roku, każdej osobie przyporządkowałam inny kolor, co pozwala łatwo zorientować się co, kto i kiedy. 

Bazą jest stara deska, przetarta papierem ściernym i pociągnięta białą farbą rozcieńczoną wodą.

 Do niej są doklejone drewniane spinacze do bielizny, a przez wywiercone otwory przeciągnięty sznurek...
Podpięłam do tego wydrukowany kalendarz oraz kartki, które muszę mieć "na oku" i gotowe!

I jeszcze coś, co zachwycało mnie wiele lat temu i zachwyca nadal...

Pozdrawiam Was i życzę wszystkiego dobrego w Nowym Roku - Elwidu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz