Elwidu

Elwidu

wtorek, 14 czerwca 2016

Girlanda sercowa

Na Tosi Komunię, a konkretnie na przyjęcie komunijne, przystrajałam własnoręcznie salę. Jednym z elementów dekoracji były girlandy z serc. Banalne w wykonaniu, ale moim zdaniem bardzo efektowne... Może ktoś wykorzysta...
Potrzebne będą:  
  • zszywacz
  • paski papieru szerokości ok. 1,5 cm (takie, żeby zmieściła się na nich zszywka)
  • trochę czasu

Paski przygotowałam składając kartkę A4 wzdłuż długiego brzegu, odmierzyłam po 1,5 cm i cięłam.
Gdy paki mamy już przygotowane (szerokość A4 złożona na pół), pierwszy pasek zszywamy zszywką z tej strony, z której kartka jest złożona...
Następnie wolne końce odginamy tak, aby zszywka została w środku, składamy je razem i dodajemy następny pasek papieru, w miejsce złożenia go wkładając wolne końce paska wygiętego. Wiem, brzmi zagmatwanie, ale jak spróbujecie robić patrząc na obrazki i czytając, bez trudu poradzicie sobie...
Potem dokładamy kolejny pasek papieru i kolejny, aż nasza girlanda osiągnie satysfakcjonującą nas długość... Ja co kilka serduszek wkładałam pasek żółty, żeby trochę urozmaicić girlandę...
Prawda, że proste? mnie się bardzo podoba pomysł i już myślę, jak wykorzystać go dalej, żeby nie leżał tak sobie samotny ;)

Macie pomysł na szybką dekorację? Taką, co to wystarczy pół godzinki, a efekt... 

Pozdrawiam Was serdecznie - Elwidu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz