Elwidu

Elwidu

czwartek, 16 lipca 2015

Kangurzy post

Dlaczego kangurzy? Bo będzie o torebkach. Damskich torebkach. A z torbą kojarzy mi się kangur właśnie. 
Nie pamiętam tytułu tego filmu, ale grają w nim George Clooney i Michelle Pfeiffer. Przyprowadzają dzieci do świetlicy (każdy swoje). Niestety, okazuje się, że dzieci mają być przebrane. I wtedy Michelle wyjmuje ze swojej torebki różne rzeczy (typu: płaszcz przeciwdeszczowy, szczotka do włosów) i tworzy kilka rożnych wariantów przebrania. George siedzi i patrzy na jej poczynania, a w końcu pyta: gdzie można kupić taką torebkę? Ta scena jest dla mnie kwintesencją zawartości damskiej torebki! Jak to ktoś mądry kiedyś powiedział: damska torebka nie jest po to, żeby coś w niej znaleźć. Ona jest po to, żeby wszystko w niej było... No po stokroć prawda! Też tak macie, że nie ważne jakiej wielkości jest Wasza torebka, bo i tak wypchacie ją do granic możliwości? Jeśli tak, to witam w klubie.
Ale, ale, dlaczego o torebkach? Ponieważ chciałam Wam pokazać kilka z uszytych przeze mnie torebek. Są to dzieła z zeszłego rok, ale jeszcze chyba nie prezentowane tutaj.



Jestem zadowolona z tej torebki - nie sądziłam, że potrafię tak prosto szyć ;)



 Torebka z kosmetyczką - bardzo podobała mi się, gdy ją szyłam, a potem już nie. Nie zapakowałam jej jeszcze ani razu.

Natomiast ta jest intensywnie eksploatowana. Dlatego taka lekko zużyta.
 

Kosmetyczka z domkiem - jest mięciutka i ma kieszonkę w środku. Mieszkają w niej moje lakiery do paznokci (no, dobra, część moich lakierów ;))

Nie mogłam się powstrzymać: zobaczcie pozy Karmela podczas spania... Chciałabym tak umieć...



Na sam koniec pokażę Wam szczyt lenistwa w wykonaniu Karmela - gdy kot jest zmęczony, to je leżąc...

Jaka jest najdziwniejsza rzecz w Waszej torebce? U mnie chyba śrubokręt w wersji mini mini (ma tak ok. 2 cm). Nie pytajcie po co mi on. Jeszcze się nie przydał, ale noszę go dopiero 3 lata...

Pozdrawiam kangurzo - Elwidu

2 komentarze:

  1. A film to zapewne http://www.filmweb.pl/film/Szcz%C4%99%C5%9Bliwy+dzie%C5%84-1996-611

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak! To właśnie ten film! Dzięki za linka, chętnie zobaczę jeszcze raz...

    OdpowiedzUsuń