Elwidu

Elwidu

wtorek, 16 kwietnia 2019

Przeczytałam 7

Pisałam Wam ostatnio o książce o manipulacjach w kręgach władzy (tutaj). Teraz chcę Wam polecić książkę autora, którego odkryłam chyba rok temu - John'a Grisham'a - "Ława przysięgłych". Jest to książka o manipulacji ławą przysięgłych. O tym, jak można wpływać na poglądy i decyzje zwykłych ludzi, jak wykorzystać drobiazgi, aby ludzie myśleli i postępowali tak jak tego od nich oczekujemy. I to w gronie przysięgłych, którzy pozostają w odosobnieniu! Dla mnie majstersztyk!


Pozdrawiam Was nadal pod ogromnym wrażeniem książki - Elwidu

2 komentarze:

  1. Czytałam inne książki tego autora, tej jeszcze nie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem zakochana! Kupiłam sobie ostatnio kilka jego tytułów i teraz tylko czekam na wolna chwilę. Pozdrawiam

      Usuń