Elwidu

Elwidu

sobota, 6 kwietnia 2019

Biało...

Kiedyś, gdzieś, na jakiejś imprezie podano zupę krem z białych warzyw. I to było to! Smak... mmm.... W domu starałam się odtworzyć ten smak w swojej zupie i udało się! Zrobiłam zupę z ziemniaków, pietruszki, selera, cebuli, czosnku i białej części pora. Do tego oczywiście sól i pieprz oraz jeszcze trochę czosnku kilka chwil przed zdjęciem zupy z ognia. Gdy trochę przestygła, dodałam serek topiony i zblendowałam całość. Podałam z prażonym słonecznikiem i kromką chleba tostowego opieczonego w tosterze, a innym razem z małymi grzaneczkami. Cały smaczek polega na dość intensywnym smaku czosnku w tej zupie, więc jest ona przeznaczone raczej dla miłośników tego warzywa.


Zachęcam Was do pobawienia się białymi warzywami i poeksperymentowania ze smakami - Elwidu

2 komentarze:

  1. Ja uwielbiam kremowe zupy. Eksperymentuję z różnymi warzywami. Takiego zestawu warzyw jeszcze nie próbowałam. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Polecam. Zwłaszcza jeśli lubisz czosnek, bo to on dodaje smaczku tej zupie ;)

    OdpowiedzUsuń