Elwidu

Elwidu

niedziela, 3 marca 2019

Sercowa sprawa

No dobra, poddałam się modzie. Na FB pełno jest zdjęć serc robionych na szydełku. Są przepiękne! Postanowiłam mieć takie i ja. Wobec czego siedzę i dziergam. Na razie mam tyle:



 A przede mną jeszcze tyle ;)







 Na razie tyle. Mam nadzieję, że dziewczyny z FB z grupy Uwielbiam szydełkowanie nie będą miały mi za złe, że zamieściłam tu ich wzory. Na większości wzorów są ich znaczki. 

Co Wy na to, tzn. na serduszka? Dacie się zawirusować tą epidemią?

Pozdrawiam z szydełkiem w dłoni - Elwidu

2 komentarze:

  1. Przepiękne serduszka. Też przymierzam się do zrobienia podobnych, lecz na razie brak czasu. Szykujemy się do kiermaszu, który będzie w bibliotece 7 kwietnia. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ech, gdyby jeszcze z tymi talonami można było pobrać talony na dodatkowy czas w ciągu dnia... Pozdrawiam

      Usuń