Elwidu

Elwidu

piątek, 26 października 2018

Idą Święta?!

No właśnie: idą już święta? Myślę, że wszystkie osoby, które bawią się lub zarabiają na robótkach ręcznych mają już od pewnego czasu ozdoby świąteczne na warsztacie. Nie inaczej jest ze mną:

 Produkuję gwiazdki, bo wiem, że podobają się mojej Cioci  i chcę zrobić jej niespodziankę. Ponadto, pomimo tego, że zrobiłam ich już bardzo dużo w ostatnich latach, ja nadal nie mam na stanie żadnej :) One są takim wdzięcznym prezentem. 

 Równocześnie robię sweter - kamizelę kwadratowiec. Widziałam w necie (np. tutaj ) i spodobał mi się pomysł, dlatego próbuję :)

Poza tym ostatnie prace w ogrodzie, szaleństwa w kuchni, no i dużo obowiązków w pracy. Czyli norma :)

U Was też tak to wygląda?

Pozdrawiam Was zabiegana - Elwidu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz