Elwidu

Elwidu

środa, 7 marca 2018

A to ciekawe 1

Macie tak czasami, że chcielibyście zrobić coś ekstra, coś spektakularnego? Mnie niekiedy dopada taka chęć. I nie jest to wejście na K2 czy samotne opłynięcie kuli ziemskiej, ale coś dla mnie niesamowitego. Czasem wiem co chcę zrobić, a czasem mam zapał i niesamowitą chęć i szukam drogi ujścia dla emocji.

Ostatnio trafiłam na wpis, który zainspirował mnie. Lubię różne listy, spisane zadania, dlatego tytuły typu: 7 sposobów na... lub 20 sposobów na... zawsze wpadają mi w oko. Tak było i tym razem: "25 rzeczy do zrobienia przynajmniej raz w roku" - to zdanie nie mogło przejść niezauważone ;) Przeczytałam i bardzo się z tego cieszę: wybieram co zrobię w tym roku - pewnie nie wszystkie z wymienionych, ale niektóre rzeczy zabiorę w ten niby nowy, ale już w trakcie, rok 2018.

 https://andrzejtucholski.pl/2015/25-rzeczy-do-zrobienia-przynajmniej-raz-w-roku/

Zapraszam Was do przeczytania tego wpisu - co myślicie o tych rzeczach do zrobienia? Planujecie zrobić coś z tej listy?

Pozdrawiam serdecznie - Elwidu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz