Elwidu

Elwidu

czwartek, 20 sierpnia 2015

Wakacyjnie jeszcze

Wakacje dzieci i mój urlop w zawrotnym tempie zmierzają do końca. Upały skończyły się kilka dni temu, ale nadal jest ciepło i słonecznie, więc moje zapotrzebowanie na słońce jest zaspokojone. Mało mnie ostatnio w sieci, ale działam. Pokażę Wam co:
  • koszyczek na przydasie konieczne przy łóżku. Powstał w ramach wykorzystywania resztek włóczek bawełnianych

  • bluzka z białej bawełny - od dawna chodziła mi po głowie i nareszcie przyszedł czas na realizację. "Zrobiła się" dość szybko, choć miałam chwile zawahania i niewiele brakowało, a skończyłaby jako trup w szafie

 Wykończona oczywiście moim ulubionym wzorkiem...

  • torba na zakupy - również w ramach akcji wykorzystywania resztek bawełny. Ostatnio jest chyba dość modne robienie toreb. Ja sobie wymyśliłam właśnie taką...

  •  obrus z serii "trup w szafie" - tutaj  pisałam o nim. Udało mi się go nareszcie skończyć, teraz czeka na krochmalenie i napięcie. Oby nie zabrakło mi urlopu...

 I na koniec, oczywiście Karmel, słodki Karmel...

Pozdrawiam Was nadal zagrzebana w robótkach (i oby tak było zawsze!) - Elwidu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz